Účtovisko
Účtovisko
KontaktVytvoriť účet

Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

uctovisko.sk

Článok I.

Úvodné ustanovenia

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzájomné práva a povinnosti poskytovateľa služby na jednej strane a Používateľa služby na strane druhej prostredníctvom webu poskytovateľa služby www.uctovisko.sk.

1.2 Právne vzťahy podľa predchádzajúceho bodu týchto VOP sa spravujú aj nasledujúcimi právnymi predpismi:

a) zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,

b) zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov,

c) zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov,

d) zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov,

e) zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov,

f) zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov,

pričom právne predpisy na ochranu spotrebiteľa sa použijú iba v prípade Spotrebiteľa. Zároveň ak všeobecne záväzné právne predpisy umožňujú odchylnú právnu úpravu, prednosť majú ustanovenia týchto VOP pred ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.

1.3 Na účely týchto VOP sa rozumie:

1.3.1 Poskytovateľom spoločnosť NET consult s.r.o., so sídlom Hybe 34, PSČ: 032 31, IČO: 50275585, DIČ: 2120256138, IČ DPH: SK2120256138, email: kontakt@uctovisko.sk, mobil: + 421 948 383 370, zapísaná na okresnom súde Žilina, oddiel sro, vložka číslo: 65498/L, ktorá je oprávnená vykonávať podnikateľskú činnosť v zmysle týchto VOP.

1.3.2 Používateľom Spotrebiteľ alebo Podnikateľ, ktorí pravdivo a úplne vyplnili registračný formulár na webe Poskytovateľa www.uctovisko.sk, obdržali od Poskytovateľa potvrdenie o registrácii a ktorí následne využívajú Služby poskytované Poskytovateľom.

1.3.3 Spotrebiteľom fyzická osoba plne spôsobilá na právne úkony, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

1.3.4 Podnikateľom fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, alebo akákoľvek právnická osoba.

1.3.5 Platforma je pracovné prostredie, ku ktorému získa prístup Spotrebiteľ na základe registrácie na webovej stránke www.uctovisko.sk a bude ho vedieť využívať cez svoj používateľský účet.

1.3.6 Používateľským účtom pracovné prostredie Používateľa, ktoré slúži na využívanie Služieb z ponuky Poskytovateľa a ktorý je vytvorený na základe údajov o Používateľovi zadaných úplne a pravdivo Používateľom pri jeho registrácii na webe uctovisko.sk, pričom prístup k nemu je definovaný spojením prihlasovacieho mena a hesla viažuceho sa k prihlasovaciemu menu. Používateľský účet zároveň umožňuje Používateľovi zobrazenie objednaných Služieb a uzatvorených Zmlúv.

1.3.7 Službou poskytnutie možnosti Používateľovi zo strany Poskytovateľa zadať, zobraziť a spravovať na platforme www.uctovisko.sk po dohodnutú dobu vybranú službu, na základe platného cenníka Poskytovateľa.

1.3.8 Webom www.uctovisko.sk internetová stránka prevádzkovaná Poskytovateľom, ktorej aktuálny obsah, vrátane Inzercie zadanej za podmienok stanovených v týchto VOP Používateľom sa jej návštevníkovi zobrazí po zadaní adresy domény v znení uctovisko.sk.

1.3.9 Zmluvou zmluva uzatvorená prostredníctvom webu Poskytovateľa www.uctovisko.sk medzi Poskytovateľom a Používateľom, a to prístup k platforme prostredníctvom Používateľského účtu Používateľa (ktoré predstavuje objednávku, resp. návrh na uzatvorenie Zmluvy) a vystavením preddavkovej faktúry za túto službu v zmysle platného Cenníka Poskytovateľa (ktoré predstavuje akceptáciu objednávky/návrhu na uzatvorenie Zmluvy), predmetom ktorej je záväzok Poskytovateľa poskytnúť Službu Používateľovi a záväzok Používateľa uhradiť za to Poskytovateľovi odplatu v zmysle platného cenníka Poskytovateľa, ako aj ostatné podmienky súvisiace s poskytnutím Služby.

1.3.10 Cenníkom Poskytovateľa zoznam Služieb ponúkaných Poskytovateľom spolu s uvedením ceny týchto Služieb, ktorý je sprístupnený Používateľovi na webe www.uctovisko.sk.

1.4 Používaním služieb na webe www.uctovisko.sk Používateľ (i) potvrdzuje, že má vysporiadané všetky autorské práva, práva duševného vlastníctva a iné práva chránené na území Slovenskej republiky, prípadne aj mimo jej územia, súvisiace s obsahom v použíteľskom účte (firemné logo a pod.) a že v tejto súvislosti disponuje všetkými potrebnými oprávneniami, súhlasmi a povoleniami a neporušuje žiadne práva tretích strán a že príslušný obsah vo svojom používateľkom účte je v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

1.5 Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy uzavretej medzi Poskytovateľom a Používateľom. Používateľ registráciou potvrdzuje, že sa s týmito VOP riadne oboznámil a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente zadania Inzercie.

1.6 V prípade, že bude niektoré z jednotlivých ustanovení VOP považované za neplatné, nevymáhateľné či neúčinné, nebude mať táto skutočnosť vplyv na platnosť zostávajúcich ustanovení VOP. Namiesto neplatného, nevymáhateľného, či neúčinného ustanovenia, bude platiť také ustanovenie, ktoré čo najviac zodpovedá zmyslu a účelu neúčinného ustanovenia.

1.7 Je zakázané šíriť vírusy alebo iné škodlivé kódy pri používaní webovej stránky www.uctovisko.sk.

1.8 Je zakázané používať službu na webovej stránke www.uctovisko.sk na propagáciu iných produktov alebo služieb.

1.9 Je zakázané zverejňovať obsah alebo materiály nesúvisiace s poskytovanou službou, ktoré sú pornografické, vyhrážajúce sa, obťažujúce, urážlivé, obsahujúce nahotu, grafické násilie, podnecujúce násilie alebo porušujúce práva duševného vlastníctva alebo zákon či iné zákonné práva ostatných.

1.10 Je zakázané uverejňovať spam a iné nepovolené obchodné oznámenia.


Článok II.

Registrácia za účelom získania služby


2.1 Na základe Vašej registrácie na webovej stránke www.uctovisko.sk môžete pristupovať do svojho Používateľského účtu. Vytvoriť Používateľský účet si môžete buď ako fyzická osoba nepodnikateľ alebo ako podnikateľ, živnostník alebo s.r.o..

2.2 Výhodou Používateľského účtu je, že máte všetky Vaše objednávky a ostatné dokumenty na jednom mieste. Navyše nemusíte cez svoj používateľský účet opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

2.3 Pri registrácii Používateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

2.4 Prístup k Používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

2.5 Používateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.

2.6 Váš Používateľský účet môžeme zrušiť v prípade, keď porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

2.7 Používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

Článok III.

Práva a povinnosti Poskytovateľa


3.1 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť na základe objednávky potvrdenej Poskytovateľom Používateľovi službu v dohodnutej kvalite a termíne. Službou sa rozumie prístup do platformy na webovej stránke www.uctovisko.sk na základe Používateľského účtu.

3.2 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť maximálnu funkčnosť a dostupnosť poskytovanej služby. Za porušenie povinností Poskytovateľa na nepovažuje prerušenie poskytovania služby v dôsledku servisných zásahou alebo odstávok zo strany tretích strán.

3.3 Poskytovateľ je oprávnený na riadne a včasné uhradenie ceny Používateľom, a to na základe cenníka, ktorý je prístupný verejnosti prostredníctvom webovej stránky.

3.4 Poskytovateľ si vyhradzuje právo poskytovať službu aj bezodplatne, alebo za cenu zníženú o stanovenú sumu.

3.5 V prípade ak bude niektorá zo Služieb spočítavať v sprostredkovaní poskytovania služby od tretích strán pre Používateľa sa pre účely VOP rozumie Službou aj jej sprostredkovanie. V takomto prípade nie je Poskytovateľ dodávateľom služieb ale ich sprostredkovateľ.

3.6 Pre vylúčenie pochybností sa ustanovuje, že Poskytovateľ služieb nesposkytuje poradenské služby, služby účtovníka, finančného poradcu ani advokáta alebo inej osoby podľa osobitného všeobecné záväzného právneho predpisu. Súčasťou služby nie je ani zabezpečenie archivácie dokladov používateľa, tak ako to určujú príslusné právne predpisy.

3.7 Poskytovateľ nezodpovedná za správnosť konkrétnych administratívnych a ekonomických úkonov, ktoré Používateľ vykonáva vo vzťahu k orgánom verejnej moci alebo iným tretím stranám.


Článok IV.

Práva a povinnosti Používateľa

4.1 Používateľ je povinný uviesť v registračnom formulári úplne a pravdivo všetky povinné údaje. V prípade že Používateľ uvedie nepravdivé informácie, Poskytovateľ nenesie za prípadnú škodu žiadnu zodpovednosť.

4.2 Používateľ je povinný zaplatiť za vybranú službu dohodnutú cenu riadne a včas na základe platného cenníka, ktorý je dostupný verejnosti na webovej stránke www.uctovisko.sk

4.3 Používateľ je povinný pristupovať tak, aby nedošlo k neoprávnenemu vstupu do Používateľskeho konta osobou, ktorá nie je oprávnená k Používateľskému účtu pristupovať. V prípade že Používateľ odhalí svoje prístupové údaje neoprávnenej osobe, zodpovedá za prípadné škody vzniknuté Poskytovateľovi, inému Používateľovi alebo inej tretej osobe.

4.4 Používateľ nie je oprávnený poskytovať službu tretím osobám a tiež nie je oprávnený zneužívať web Poskytovateľa na iný ako dohodnutý účel.

4.5 Používateľ berie na vedomie, že súčasťou Služby je aj uchovávanie dokladov, ktoré Používateľ zadal do platformy, avšak Poskytovateľ nezabezpečuje archiváciu dokladov v rámci poskytovania Služby. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné vzniknuté škody Používateľovi, ktoré sú dané všeobecnými právnymi predpismi v oblasti uchovávania dokladov.

4.6 Používateľ je oprávnený využívať Platformu ako dátové úložisko na uchovávanie dokumentov, ktoré sú nahraté alebo vytvorené v súvislosti s poskytovaním Služby. Ak však tieto dokumenty porušujú práva Poskytovateľa, iných Používateľov alebo tretích osôb, Poskytovateľ má právo odstrániť všetok obsah Používateľa z dátového úložiska. Pred tým však Používateľa vyzve na odstránenie problematického obsahu. Poskytovateľ v takom prípade nezodpovedá za žiadnu škodu, ktorá týmto konaním môže vzniknúť.

4.7 Používateľ má právo požiadať Poskytovateľa zrušenie svojho Používateľského účtu alebo odstránenie obsahu. Po prijatí takejto žiadosti Poskytovateľ bezplatne zruší Používateľský účet a nenávratne vymaže obsah Používateľa. Používateľ má taktiež možnosť samostatne odstrániť obsah svojho účtu, a to vymazaním údajov, ktoré doň vložil

Článok V.

Licenčné dojednanie a práva duševného vlastníctva

5.1 Obsah Platformy, ako aj jednotlivé Služby poskytované prostredníctvom nej, vrátane webovej stránky, kódu, UI rozhrania a loga sú chránené právnymi predpismi v oblasti duševného vlastníctva, vrátane autorského práva. Vlastníkom týchto práv je Poskytovateľ.

5.2 Používateľ sa zaväzuje využívať Platformu a s ňou spojené Služby v súlade s týmito VOP. Zároveň sa zaväzuje, že nebude akýmkoľvek spôsobom neoprávnene kopírovať, prenajímať alebo predávať odvodené diela z obsahu našej Platformy.

5.3 Platforma môže poskytovať prístup k produktom a službám tretích strán. Poskytovateľ nezabezpečuje licenciu na duševné vlastníctvo týkajúce sa aplikácií a služieb tretích strán.

Článok VI.

Platobné podmienky a úhrada


6.1 Poskytovateľ zašle po objednaní služby faktúru na mail Používateľa so splatnosťou, ktorá zodpovedá zvolenému typu Služby. Služba nebude poskytnutá skôr, ako bude pripísaná platba na účet Poskytovateľa.

6.2 Cena za službu sa odvíja od druhu vybranej služby. Cena konkrétnej služby je určená na webe www.uctovisko.sk. Firma je platiteľom DPH.

6.3 Spôsoby platieb: bezhotovostným prevodom alebo vkladom na účet Poskytovateľa služby.

6.4 V prípade, ak Používateľ zaplatí Poskytovateľovi úhradu za službu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, keď bola celá úhrada za službu pripísaná na účet Poskytovateľa.

Článok VII.

Zodpovednosť za vady služby a reklamačný poriadok


7.1 Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácie na služby ponúkané a poskytované Poskytovateľom. Tento reklamačný poriadok je záväzný pre Poskytovateľa aj Používateľa. Na vybavovanie reklamácie sa vzťahuje tento Reklamačný poriadok.

7.2 Poskytovateľ zodpovedá za to, že služba poskytovaná Používateľovi bude spĺňať požiadavky na kvalitu ponúkanej služby v súlade s charakterom poskytovanej služby a uzavretou Zmluvou.

7.3 Poskytovateľ zodpovedá za vady ponúkanej služby po dobu jej poskytovania Používateľovi.

7.4 Používateľ je oprávnený uplatniť reklamáciu na kvalitu poskytovanej služby.

7.5 Reklamáciu musí Používateľ uplatniť u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo zistil vadu poskytovanej služby, inak Používateľovi služby zaniká právo voči Poskytovateľovi služby na bezplatné odstránenie vady.

7.6 Používateľ služby má právo uplatniť si u Poskytovateľa služby záruku len na službu, ktorá vykazuje vady, ktoré zavinil Poskytovateľ služby, vzťahuje sa na ňu záruka a bola zakúpená u Poskytovateľa služby.

7.7 Používateľ služby je povinný skontrolovať prevádzku služby po jej poskytnutí Poskytovateľom služby. Ak tak neurobí, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto kontrole, len keď preukáže, že tieto chyby mala služba už v čase jej poskytnutia.

7.8 Reklamácie vybavuje Poskytovateľ služby v pracovných dňoch. Poskytovateľ je povinný prijať riadne doručenú reklamáciu podľa bodu 7.9 VOP.

7.9 Pri uplatnení reklamácie Používateľ vyplní reklamačný formulár zverejnený na internetovej stránke Poskytovateľa. Odkaz k formuláru na reklamáciu je tu: Reklamačný formulár.

V reklamačnom formulári Používateľ uvedie svoje identifikačné a kontaktné údaje a údaje o zakúpenej službe (adresu bydliska, sídla, telefónne číslo, e-mail, číslo objednávky, druh zakúpenej služby), presne označí a popíše vadu služby a spôsob, akým sa vada prejavuje, ako aj časové vymedzenie, kedy podľa Používateľa došlo k obmedzeniu kvality poskytnutej služby. Reklamačný formulár Používateľ zašle Poskytovateľovi poštou na adresu sídla Poskytovateľa, prípadne e-mailom na adresu Poskytovateľa: kontakt@uctovisko.sk.

7.10 Poskytovateľ služby vydá Používateľovi potvrdenie o uplatnení reklamácie služby vo vhodnej forme zvolenej Poskytovateľom, napr. mail, písomná podoba, v ktorom uvedie presné označenie chyby služby a poučí Používateľa v postavení spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka.

7.11 Pri uplatnení reklamácie poštou alebo prostredníctvom e-mailu doručí Poskytovateľ Používateľovi potvrdenie o prijatí reklamácie na ním uvedenú kontaktnú adresu, prípadne e-mailovú adresu; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

7.12 Poskytovateľ prešetrí uplatnenú reklamáciu bez zbytočného odkladu po jej uplatnení a rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa jej uplatnenia. V prípade ak je Používateľom podnikateľ vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 60 dní.

7.13 Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné nesprávne údaje uvedené Používateľom v ním uplatnenej reklamácii a za nemožnosť doručenia písomností na Používateľom uvedenú kontaktnú adresu.

7.14 Ak sa na poskytovanej Službe vyskytne vada, ktorú možno odstrániť, má Používateľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Poskytovateľ.

7.15 Poskytovateľ služby môže vždy namiesto odstránenia vady poskytnúť Používateľovi služby novú službu, ak to Poskytovateľovi služby nespôsobí závažné ťažkosti.

7.16 Nárok na uplatnenie záruky u Poskytovateľa služby zaniká:

• ak poškodenie služby bolo spôsobené v dôsledku okolností na strane Používateľa služby,

• ak zníženie kvality poskytovaných služieb bolo spôsobené neodbornými zásahmi zo strany Používateľa alebo tretích osôb, ktorým Používateľ vedome alebo nevedome v dôsledku svojej nedbanlivosti, takýto zásah umožnil,

• uplynutím záručnej doby,

• neo Používateľ nepreukáže, že službu zakúpil u Poskytovateľa,

7.17 Poskytovateľ vybaví reklamáciu a ukončí reklamačné konanie jedným z nasledovných spôsobov:

• odstránením vady poskytovanej služby,

• poskytnutím novej služby,

• vyplatením primeranej zľavy z ceny poskytovanej služby,

• odôvodneným zamietnutím reklamácie.

7.18 Poskytovateľ služby je povinný o spôsobe určenia spôsobu vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie Používateľovi služby vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie prostredníctvom mailu, kuriérskej alebo poštovej služby.

Článok VIII.

Odstúpenie od Zmluvy o poskutovaní služby a nemožnosť odstúpenia od služby Používateľom (spotrebiteľom)


8.1 Používateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do štrnástich dní odo dňa jej uzavretia.

8.2 Ak sa má na základe Zmluvy začať poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy alebo ak Používateľ o poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy požiada, Poskytovateľ je povinný

• poučiť Používateľa o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od Zmluvy,

• vyžiadať od Používateľa výslovný súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlásenie o tom, že Používateľ bol riadne poučený v zmysle tohto bodu.

8.3 Právo na odstúpenie od Zmluvy má Používateľ v listinnej podobe, e-mailom alebo prostredníctvom formulára na odstúpenie od Zmluvy. Odkaz k formuláru na odstúpenie je tu: Formulár na odstúpenie od zmluvy .

Lehota na odstúpenie od Zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od Zmluvy bolo odoslané Poskytovateľovi najneskôr v posledný deň lehoty pre odstúpenie od zmluvy.

8.4 Odstúpenie od zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto VOP musí obsahovať identifikáciu Používateľa, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu služby, spôsob akým má Poskytovateľ vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu alebo poštovú adresu.

8.5 Poskytovateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy vrátiť O Používateľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy alebo v súvislosti s ňou.

8.6 Ak Používateľ odstúpi od Zmluvy a pred začatím poskytovania služieb udelil výslovný súhlas podľa bodu 8.2, Používateľ je povinný uhradiť Poskytovateľovi iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v Zmluve.

8.7 Odstúpením Používateľa od Zmluvy sa Zmluva od začiatku zrušuje. Poskytovateľ je povinný nepokračovať v poskytovaní Služby.

8.8 Používateľ v postavení spotrebiteľa nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v zmysle § 7 ods. 6 písm. a) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní služby na základe Zmluvy pričom platí nasledovné:

„poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.“

Článok IX.

Podávanie podnetov a sťažností a alternatívne riešenie sporov


9.1 Ako Používateľ ste oprávnený podávať podnety na kontrolu a sťažnosti písomne, na adresu: Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, Bajkalská 21/A, P. O. BOX 29, 827 99 Bratislava.

9.2 Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke:

https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

9.3 Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, so sídlom: Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1 , tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68.

9.4 Alternatívne riešenie sporu so spotrebiteľmi. Máte právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: ars@soi.sk alebo adr@soi.sk, ak nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „Subjekt“) podľa zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov. (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“). Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR:

https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov. Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke:

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297,

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

Článok X.

Osobné údaje a ich ochrana


10.1 Poskytovateľ služby prijal primerané opatrenia k spracúvaniu osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES. Používateľ potvrdzuje, že bol oboznámený so spracúvaním jeho osobných údajov v zmysle podmienok, ktoré nájde na nasledujúcom odkaze: Ochrana osobných údajov.

Článok XI.

Záverečné ustanovenia


11.1 Ak právny vzťah medzi Poskytovateľom a Používateľom obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať Tovar mimo územia Slovenskej republiky), bude sa vzťah vždy riadiť právom Slovenskej republiky. Ak je však Používateľom spotrebiteľ (fyzická osoba), nie sú týmto dojednaním dotknuté Vaše práva vyplývajúce z príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky alebo Európskej Únie.

11.2 VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. V prípade, že Poskytovateľ a Používateľ uzatvoria písomnú zmluvu formu Zmluvy, v ktorej si dohodnú odlišné podmienky od VOP, budú ustanovenia tejto Zmluvy uprednostnené pred VOP.

11.3 Pri uzatváraní Zmluvy Používateľom – podnikateľom ako kupujúcim cez e-shop sa na ustanovenia Zmluvy vzťahujú prednostne ustanovenia Obchodného zákonníka ak pred týmto právnym predpisom nemajú prednosť iné všeobecne záväzné právne predpisy vzťahujúce sa na objednanie Služby.

11.4 Všetku písomnú korešpondenciu si budeme doručovať elektronickou poštou. Poskytovateľova e-mailová adresa je uvedená v bode 1.3.1 VOP. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

11.5 Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. Poskytovateľ je však oprávnený zmeniť a doplniť tieto VOP, táto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny.

11.6 V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, majú obe zmluvné strany právo od Zmluvy odstúpiť.

11.7 Prílohou VOP je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy.

11.8 Zmluva vrátane VOP je archivovaná v elektronickej podobe u Poskytovateľa, ale nie je prístupná Používateľovi. Vždy však tieto VOP a potvrdenia Objednávky so zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez súčinnosti Poskytovateľa. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a VOP uložiť.

11.9 Na činnosť Poskytovateľa sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Tieto VOP nadobúdajú účinnosť 1.6.2024


Vytvorené: 18. júna 2025, o 20:08

Aktualizované: 18. júna 2025, o 20:47

+421 948 383 370

Pracovné hodiny: Po-Pia 9:00 - 17:00

kontakt@uctovisko.sk
Kontaktujte nás online

Pracovné hodiny: Po-Pia 9:00 - 17:00

Skúšobná verzia

Vyskúšajte zdarma ešte dnes
Vyskúšať zdarma
Mobilná aplikácia

Stiahnite si našu aplikáciu pre Android a iOS.

Dokumenty
Návody
ISO CERT
ISO CERT
ISO CERT
Účtovisko.sk

© 2025 Účtovisko. Všetky práva vyhradené.